Re: niewidoczna nagrywarka-wXP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 12:34:20 MET

Piotr Palusiński <perfekt@invalid.poczta.tp.pl>:
> 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:cq2ffq$e38$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Tu masz gotowy plik do pobrania:
> http://www.aumha.org/downloads/cdgone.zip

nie pamietam juz, ale czy to ma jakies znaczenie, ze w tym pliku zip ->
REGEDIT4, a powinno byc dla wxp ->
Windows Registry Editor Version 5.00 ?
Tak nawiasem mowiac, to ten plik nie rozni sie od tego, ktory juz
poslalem [poza naglowkiem], a tamten dal sie wpisac w wxp bez problemu,
zero komunikatu o niezgodnosci formatu itp.
[drugim nawiasem mowiac: mam permanentnie u siebie otwieranie w
notatniku plikow reg po klepnieciu w nie, jakas tam obrona przed
skryptami do reg :)]
dzieki, sprobujemy wklepac ten reg, ale... cos mi sie zdaje, ze skoro
tamten dal sie zainstal., to byl juz dobry i nie ta droga, no... nie
wiem.
dzieki, pozdrawiam