Problem z instalacją w Win2k.

Autor: Miły <miloszkaletaANTY_at_wp.SPAMpl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 22:37:54 MET

Instalowałem w win2k softsyntha (s-yxg50 v.4). Podczas instalacji był
zwis, pomogło tylko wyłączenie kompa. Po uruchomieniu program był ale
pracował z błędami. Usunąłem go instalatorem i wszelkie jego ślady w
systemie, także w rejestrze.
Teraz przy próbie ponownej instalacji instalator pyta mnie czy usunąć
wszystkie jego komponenty i sugeruje ponowne uruchomienie.
I tak w kółko.
Co zrobić? Wydaje mi się, że usunąłem wszystkie pliki z nim związane.
Gdzie ew. czegoś jeszcze szukać?

Pzdr, Miłosz.