Re: Rejestr systemu - inny dysk

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:38:40 MET

Marcin <linux123WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:2080.000000c8.41c4867b@newsgate.onet.pl..., że:
> Niestety u mnie jest to nieaktywny element. WinXP.

Z menu plik wybierz polecenie Zaladuj galaz Rejestru (wpisz nazwe dla nowo
zaladowanej galezi).
Polecenie ma zastosowanie tylko w przypadku kluczy:
HKEY_USERS i HKEY_LOCAL_MACHINE.
W celu uaktywnienia polecenia menu, zaznacz jeden z w/w kluczy.
Po "obrobieniu" zaladowanej galezi w celu jej wyladowania - zaznacz ja i z
menu Plik wybierz opcje Zwolnij galaz Rejestru.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt