Re: niewidoczna nagrywarka-wXP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 14:59:38 MET

Piotr Palusiński <perfekt@invalid.poczta.tp.pl>:
> [...]
> Windows Registry Editor Version 5.00
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E
> 325- 11CE-BFC1-08002BE10318}]
> "UpperFilters"=-
> "LowerFilters"=-
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]
> -------------
> Teraz (wyprostuj linie) zaimportuj do Rejestru

ja reperuje to cudo komus na odleglosc, wiec pytanie:
czy ten wpis w notatniku *.reg ma byc w *unicode* ? Pisze dzisiaj z w98
i jesli musi byc w unicode, to jak to zrobic w w98 [chce reg-a przeslac
mailem] ?.
        Dalej:
G.Niemirowski podal mi link na swoja notatke z itfaq i tam jest tak:
" Jedna z metod polega na usunięciu wartości Upperfilters i Lowerfilters
z klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\currentcontrolset\control\class\
{4d36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} "
Rozumiem, ze z Twojej rady wynika takze wyciecie tych dwoch wartosci,
ale dodatkowo tez 4-ech kluczy, tak ?
Nie mam rejestru wxp przed nosem...

> Tak, oraz zagladnij do biosinfo.inf

dlaczego ?, jest tam zapis CO POWINNO sie zameldowac w wxp ?

> .... - wyniki detekcji sprzetowej sa
> przechowywane w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\BIOSInfo

a tutaj CO ZAMELDOWALO SIE ?

I co robic z wnioskami ?

Niestety, nie mam dostepu do rejestru, zakladam, ze ta wycinka wartosci
i kluczy pomoze....
Ale:
moj root post jakims cudem poszedl prawie caly jako sygnatura :), wiec
oto prawidlowa calosc, choc sadzac po Twoim poscie - zgadles, ze tak
stalo sie. Rzuc moze na to jeszcze raz okiem, a ja wieczorem postaram
sie podzialac na odleglosc Twoja i G.Niemirowskiego rada. dzieki,
pozdrawiam

PRAWIDLOWY ROOT POST:

wxpPRO;
1. zaden naped [czytniki, nagrywarki] podlaczony - nie jest
widoczny w "moj komputer"
2. ale: bios wykrywa
3. programy do nagrywania - nie widza nagrywarek
4. aspi sprawdzone
5. te same napedy dolaczane do innych komputerow - widoczne bez
problemow

Czy odpowiednikiem bootlog.txt z w98 jest w wXP plik ntbtlog.txt ?
Jesli nie - to ktory ?
A jesli jest nim wlasnie ntbtlog.txt, to w tej sytuacji "niewidzenia" ma
ten plik ponizsze felerne wpisy, po ktorych usiluje zdiagnozowac,
dlaczego na poziomie wxp nie sa widoczne dolaczane napedy:

Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\DRIVERS\cdrom.sys
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\NDProxy.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\lbrtfdc.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\Sfloppy.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\i2omgmt.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\Changer.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\Cdaudio.SYS
Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\Drivers\PDIDRV.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\Drivers\PCIDump.SYS
Sterownik nie został załadowany.
\SystemRoot\System32\DRIVERS\redbook.sys
Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\DRIVERS\imapi.sys
Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\drivers\afd.sys
Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\DRIVERS\rdbss.sys
Sterownik nie został załadowany. \SystemRoot\System32\DRIVERS\mrxsmb.sys

Nie wiem niestety, jak zinterpretowac te wiedze + co pododawac
"recznie"/jak reperowac, jesli juz...