Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 14:37:28 MET

news:nvvupc.3co.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Marcin" <marcysking@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości

> A czego chcesz nasłuchiwać, jak na tej stacji nie da się zalogować...

kilka postow wczesniej napisalem

"akurat system dziala - na tym kompie dziala ponadto soft od kontroli
dostepu,
nie zaleznie czy ktos jest zalogowany czy nie. tak to sprytnie jest
połaczone z OE ze
gdy ktorys z prezesow, dyrektorów czy tez kierownikow opusci budynek
(brak lokalizatora w budynku) automatycznie maile sa rozsyłane na tel
kom(komunikatory)
i to akurat funkcjonuje"

czyli skoro przesyla poczte na komunikatory to znaczy ze ją odbiera
czyli hasła i loginy powinny byc do "podsłuchania", adresy i ustawienia
praktycznie też.
Dzis w nocy sie okaze czy słusznie myśle....

pozdro