Brak uprawnień usera do zakładki wygaszacz ekranu\zasilanie

Autor: Andrew <andrzejmacniakWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 14:21:55 MET

Witam serdecznie

Mam użytkowników w domenach W2K i W2K3.
Stacje robocze to XP i WIN2000.
Dlaczego standardowy użytkownik nie może przechwycić drukarek na port LPT1, z
innymi portami nie ma problemu?
Logując sie z prawami administratora problemu nie ma.
Czy można to jakoś ominąć?

A drugie pytanie dotyczy zakładki wygaszacz ekranu\zasilanie.
Ustawiłem w GPO brak wygaszacza, wyłączyłem również monit o hasło podczas
wznowienia ze stanu hibernacji.
To działa. Przeglądając GPO nie znalazłem ustawienia odnośnie czasu po którym
stacje mają się uśpić ( monitory , dyski trarde) .
Gdzie można to zmienić i czy globalnie można wyłączyć wstrzymywanie systemu i
wyłączanie monitorów w domenie?

Proszę Was o info
Pozdrawiam