zwis przy wyłączaniu xp

Autor: Mariusz <quachu_at_autocom.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 19:02:47 MET

Witam.
Problem z jakim się borykam jest następujący:
Podczas wyłączania sprzętu, komp wiesza się na ekranie "trwa zapisywanie
ustawień systemowych". Napiszę więcej: wyłącza się dysk twardy, wentylatory
a pozostaje włączony jedynie zasilacz.
Nie mam Adaware, mysz (usb) i klawiatura Logitecha są na najnowszych
sterach. Sprawdzałem czy może to zależy od jakiegoś programu, ale nie.
Świeży system chodzi do pewnego czasu ok, a potem znów ta sama historia. Po
prostu ręce opadają...
Podejrzewam płytę główną, ale chciałbym przeczytać opinię fachowców.

Moja konfiguracja: ECS L7VTA2, Duron 1Ghz, GF4MX, WD 80GB 8MB Cache, 256 MB
RAM, mysz Logitech (USB), klawiatura Logitech (PS2)

P.S. nie wiem czy nie pomyliłem grupy, ale jak wspominałem nie wiem czy to
wina OS-u czy też hardware'a