Softwarowy RAID5 na Windows 2003

Autor: Piasecznik <piasecznik_at_wywalto.op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 12:19:54 MET

Witam,

Mam Ci ja 4 identyczne dyski wpięte do kontrolera RAID 0+1
Zainstalowałem pierwszy raz w życiu Windows 2003 na ustawionej w ten sposób
macierzy.
Zaświeciły mi się oczka jak zobaczyłem sofwareowy RAID5 w dysk managerze.
Teraz pytanka:
Czy jest jakaś możliwośc spięcia wszystkich 4 dysków w tym RAID5 czy tylko 1
dysk na system, 3 dyski na RAID5.
Jeśli 1 na system 3 na RAID5 to czy po padzie dysku z systemem jest
możliwość po instalacji nowego systemu, dostać się do tego RAIDa z niego?
Pozdrawiam

Robert