Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 02:52:57 MET

<ciach>. Inną wersją naprawy jest
> podstawienie po prostu dobrego pliku SOFTWARE wyciągniętego np. z kopii
> zapasowej, z katalogu \Windows\Repair (jest tam kopia z dnia instalacji
> systemu, co raczej niewiele da), albo z katalogu "System Volume
> Information" - pod warunkiem, że ktoś nie wpadł wcześniej na 'genialny'

"genialny" pomysł akurat ktos zrealizowal :(

> pomysł wyłączenia usługi Przywracania Systemu.
<ciach>

wpis prawdlowy, podmianka plików nie dala zadnego rezultatu
jedene co pozostalo mi to odzyskac to te ustawienia kont pocztowych
- reszta juz wygrzebana mam nadzieje ze "kierownictwo" nie wpadnie
na pomysl wykopywania GG bo co drugi user katuje GG w tej firmie
(paranoja) zamiast pracowac