Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 02:40:31 MET

news:km8qpc.e04.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Marcin" <marcysking@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli ten system jest na pierwszej partycji i stał na literce C, to
> wykonaj fdisk /mbr. Przywróci to właściwą literkę partycji. Istnieje
> bowiem możliwość, że się ona zmieniła i nie dochodzi do logowania - bo
> ścieżka do userinit.exe w rejestrze wskazuje teraz na inną literkę

akurat system dziala - na tym kompie dziala ponadto soft od kontroli
dostepu,
nie zaleznie czy ktos jest zalogowany czy nie. tak to sprytnie jest
połaczone z OE ze
gdy ktorys z prezesow, dyrektorów czy tez kierownikow opusci budynek
(brak lokalizatora w budynku) automatycznie maile sa rozsyłane na tel
kom(komunikatory)
i to akurat funkcjonuje

> [...]
> Userinit.exe też mógł zostać podmieniony. Inną wersją naprawy jest
> podstawienie po prostu dobrego pliku SOFTWARE wyciągniętego np. z kopii
> zapasowej, z katalogu \Windows\Repair (jest tam kopia z dnia instalacji
> systemu, co raczej niewiele da), albo z katalogu "System Volume
> Information" - pod warunkiem, że ktoś nie wpadł wcześniej na 'genialny'
> pomysł wyłączenia usługi Przywracania Systemu.

> Książka adresowa jest w profilu użytkownika, w katalogu \Dane
> aplikacji\Microsoft\Address Book. Dane kont mailowych znajdziesz w

oki ksiazki adresowe przywrocone na innym kompie (cale 63 sztuki)
masakra

> rejestrze, w kluczach profili poszczególnych użytkowników - czyli w
> plikach ntuser.dat zapisanych w ich profilach. Pliki te możesz wcześniej
> opisaną metodą załadować do regedit. Potrzebne ci informacje są w gałęzi
> \Software\Microsoft\Internet Account Manager, niestety hasła musicie
> odtworzyć sami z zachowanych zapisków.
w tym problem bo czegos takiego nie ma -bałagan jak sie patrzy(backup'ow tez
nie ma)

nie da sie tych haseł jakos wyciagnac
kazdy z "elity kierowniczej" ma po 3 adr e-mail
czarno to widze;((
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

nadal jestem ciekawy czemu to nie pozwala sie zalogowac do systemu