winxp i sp2

Autor: Marcin Gruszka <marcin.gruszka_at_ozarow.net>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 13:10:17 MET

Podczas korzystania z internetu przy zainstalowanym sp2 w winxp po kilku
minutach następuje przerwanie połączenia i nie można korzystać z usług
poczty, http itd. Pomaga wyłączenie i ponowne włączenie połączenia
sieciowego lub restart kompa ale znów na pare minut.
Bez sp2 ten sam system i internet działa ok, podobnie jak win98 na tym samym
kompie cały czas dobrze się sprawuje.
Co ciekawe przez ok 2 tyg. po instalacji sp2 było wszystko dobrze dopiero po
tym czasie się zaczęły problemy z korzystaniem z internetu.

Gdzie mam szukać przyczyny? W niekompatybilności oprogramowania czy w złych
ustawieniach centrum zabezpieczeń?
Łącze jest na 100% dobre bo podłanczałem innego kompa z winxp i sp2.

Pozdrawiam!
Marcin