problem z instalacja winxp - wiesza sie, czego to wina

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 09:53:13 MET

Do tej pory mialem 2 systemy winxp i linuksa, na codzien operuje na tym
drugim, win potrzebny mi jest do jednego programu, wczoraj zainstalowalem
SP2 co spowodowalo ze system sie posypal, (tryb awaryjny i normalny od razu
sie resetowal) winxp zainstalowalem ponad rok temu

i teraz skaskowalem caly system i probuje zaisntalwoac go od poczatku,
wrzucilem plytke instalacyjna i w miejscu gdzie pojawia sie "Instalator
sprawdza konfiguracje sprzetowa komputera" a potem ma przejsc na niebeiski
ekran (i tam wykrywa RAID etc..) nie dochodzi do niebieskiego ekranu tylko
stoi, mam czarny ekran i nic wiecej,
z instalatorem linuksa nie ma problemow,
na chwile podlaczylem inny dysk, nie pomoglo, wypialem ten i pomoglo wiec
problem lezy po stonie dysk z systemem linux i instalator winxp.
Kolejny krok to pozyczylem sie win98 kolega jeszcze mial, a szkoda mu
wyrzucac oryginalu, wykasowalem mbr (fdisk /mbr) i juz nie mialem dostepu
do linuksa
instalacja winxp i znow sie wiesza w tym samym miejscu, wiec przywrocilem
gruba

co mam teraz zrobic? nie moge skasowac calego dysku, mam za duzo danych, nie
wykasuje linuksa bo jest mi cholernie potrzebny,

(p.s. pomoc techniczna windowsa nie odpowiedziala mi na e-maila, ale
ostatnio raczyli to zrobic po 2 tygodniach, czy ktos mial taki sam
problem ?)