problem z siecią

Autor: marek <msam_at_odn.zgora.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 23:40:18 MET

Mam sieć SBS WindowsNT podpięte do huba 16 portowego Genius, do którego
podpiętych jest trochę klientów. Dzisiaj zauważyłem, że coś nie chodzi.
Na łączu serwera na hubie cały czas miga czerwona lampka. Na śledziu
karty sieciowej pali się ładnie na zielono dioda link, ale nie mrugnie
nawet dioda transmisji/odbioru.

Do tej pory wszystko chodziło.

Oczywiście nie można zalogować się do sieci (domeny), bo coś z łączem
serwera nie tak. Sprawdzałem na serwerze sieciówkę, kabelek sieciowy,
porty huba i... nic.

Co jeszcze sprawdzić?

Aha? No i świeci (na czerwono) dioda BNC, ale nie wiem dlaczego?

Czy ktoś może pomóc?