Re: udostepnianie polaczenia przychodzacego dialup

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 07:21:57 MET

Użytkownik JerzyP napisał:

> W poście <news:cpjlgm$mh6$1@nemesis.news.tpi.pl>,

> Byłbyś jednak łaskaw wskazać w którym miejscu? Dokument
> trochę długi - szukałem i nie znalazłem. Może źle szukałem?
> Co to jest *podp* - podpuszczanie czy podpowiedź? I na jakiej
> grupie?

Aha , poszukałem na google i co znalazłem
np opisy konfiguracji łaczy ppp
http://support.imagestream.com/WAN_Unnumbered.html
i nie tylko , wszedzie przy połączeniach punkt-punkt podaje sie maske
255.255.255.255.
a i tu jest !!!
http://linux.msstudio.com.pl/Howto/ip_masq/IP-Masquerade.pl-3.html
wycinek ->
gdzie x jest jednym z poniższych adresów w zależności od klasy twojej
sieci, a yyy.yyy.yyy.yyy jest adresem twojej sieci:

Maska | x | Podsieć
255.0.0.0 | 8 | Klasa A
255.255.0.0 | 16 | Klasa B
255.255.255.0 | 24 | Klasa C