Re: problem z instalacja xp

Autor: Christie_ <chrisite_at_pitball.nospam.org>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 00:53:25 MET

news:5bnipc.llr.ln@kwinto.prv...
: > błąd ladowania systemu operacyjnego.
:
: A spróbuj teraz sformatować dyskietkę spod Windows (koniecznie spod
: XP, może być Konsola Odzyskiwania z płytki CD i polecenie format), wgraj
: na nią pliki ntldr, ntdetect.com, Boot.ini z partycji która nie rusza i
: uruchom z niej system. Jeśli ruszy - to IMO Twój problem polega na
: błędach w tabeli partycji bądź w bootsektorach partycji, które powstały,
: ponieważ do partycjonowania użyłeś niestandardowego softu. Pewność
: miałbym, gdybyś teraz wyzerował MBR dysku, a następnie spod instalatora
: ponownie go spartycjonował. Przeczytaj np. ten wątek:
:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&selm=pne2o0d715lvju6tshc2dfvclmduqdam4f%404ax.com

wszystko poleglo. kasowanie mbr, partycjonowanie po raz setny, piatka plytka
win xp..
ale.. :) here comes solution:

bios mojej plyty glownej (abit nf7) ustawial sobie typ adresowania blokow
tego dysku (samsung SP1614N) w domyslnym trybie Auto na CHS zamiast na LBA,
wymusilem manualnie LBA i skonczyly sie moje problemy, wszystko juz hula
idealnie a posta pisze spod nowiutkiego systemu :)
to niezly hint, moze sie komus przyda w przyszlosci.

bardzo dziekuje za pomoc, experience +1 po takiej przygodzie ;)

pozdrawiam :)

--
_
Christie_ (: