Re: USB 2.0 [Windows 2003]

Autor: Panti <pantiUSUNTO_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 15:01:39 MET

> Wersja sterownikow nforce na XP, działa też bez problemu na W2K3.

Hmm ... Do działania sterowników nie mam zarzutów, tylko to nieszczęsne
usb ...

> Przy instalacji dostajesz tylko komunikat, że w razie gdyby to był system
> XP,
> to do poprawnej pracy USB 2 wymagałby SP1.

Zgadza się nawet na stronie Nvidi, we wskazówkach dotyczących instalacji
jest komunikat:
* Użytkownicy Windows XP powinni zainstalować co najmniej dodatek
Service Pack 1 przed przystąpieniem do instalacji sterowników. Nie
zastosowanie się do powyższego zalecenia spowoduje brak możliwości
korzystania z portów USB 2.0.

> ...Ale że jest to w2k3 to nie wymaga nic takiego

Może i nie wymaga, ale ja w żaden sposób USB nie potrafię zainstalować.
Próbowałem różnych opcji:
  - usb na czystym systemie potem pakiet sterowników do chipsetu,
  - najpierw sterowniki do chipsetu, później usb
  - znalazłem poprawki odp za obsługę USB 2 pod
WXP(Q312370_WXP_SP1_x86_PLK i WindowsXP-KB822603-x86-PLK,)ale nie
potrafię ich nałożyć. Próbowałem nawet "ręcznie" dodać wypakowane z
poprawek pliki usb*.sys oraz bibliotekę hccoin.dll niestety bez efektu.
Zdaje się, że musze jeszcze jakoś "poinformować" o tym system, ale za
bardzo nie wiem jak :(
  - w pierwszej opcji system był połatany wszystkimi (mam nadzieję ;))
dostępnymi hotfixami dla wesji PL system. Po tym instalowałem drivery do
nForce.

Może jakieś pomysły lub wskazówki?

--
z pozdrowieniami