w2k usunalem swoje konto?

Autor: Wienczyslaw Wspanialy <motylanoga7_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 13:39:21 MET

Witam
Mam nastepujacy problem, bedac zalogowany na koncie z uprawnieniami
administratora usunalem to konto(btw nie sadzilem ze system mi pozwoli usunac
konto na ktorym jestem zalogowany). Pytanie jest nastepujace czy usunalem
caly profil? czy moge jakos to konto odzyskac??
Ewentualnie prosze o rade na przyszlosc czy mozliwe jest wstrzymanie tej
operacji w momencie gdy jestem zalogowany na koncie, usuwam je ale jeszce sie
nie wylogowalem
pozdrawiam