Re: Priorytety procesow [WIN 2003 Server]

Autor: <hattori_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 11:34:01 MET

> Nie

> start /? I napisać sobie *.cmd.

problem w tym, ze mam na mysli MS Visual C++, glowny proces to msdev.exe, ale
tak naprawde cl.exe (wywolywany przez msdev.exe) najczesciej zajmuje procesor i
jesli projekt sklada sie z kilku podprojektow to cl.exe uruchamiany jest na
nowo dla kazdego projektu i "zapomina" o ustawionym mu recznie wysokim
priorytecie...
czyli w skrocie: nie moge ustawic wysokiego priorytetu dla cl.exe bo:
- wywolywany jest przez msdev.exe
- wywolywany jest kilka razy od nowa i z kazdym wywolaniem "zapomina" o
priorytecie.

pzodrawiam
HH