Re: problem z instalacja xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 21:12:45 MET

Użytkownik "Christie_" <chrisite@pitball.nospam.org> napisał w
wiadomości news:cpi8ab$qpv$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> ok, a tak krok po kroku jesli na tej 160 podzielonej na partycje
> chcialbym teraz zainstalowac (na pierwszej, 30GB partycji, nie tracac
> danych na pozostalych dwoch) nowiutki system z sp2?
>
> bo jakos nie idzie..

Najpierw musisz mi napisać, co się dzieje po rozpoczęciu standardowej
instalacji z płytki CD, po uruchomieniu z niej komputera. Dysk
oczywiście ma być single; także Ghost, Partition Magic tylko wnoszą
dodatkowe problemy do tematu, wolałbym więc mieć czysty modelowy
przypadek.

I zdejmij nieco pałeru z tego procesora. Przynajmniej na czas instalacji
;-).

/odpowiadając zmień px na pl/