zwis podczas ekranu startowego winXP

Autor: gefek <the_wizard_at_spamunieprzyjmuje.wp.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:25:16 MET

Witam,
Od wczoraj, z niewiadomych przyczyn nie moge odpalic windowsa XP.
Zwiesza sie w momencie gdy pokazuje ekran powitalny (ten na poczatku z
niebieskim paskiem postepu). Czasem nawet ekran jest troche
przyciemniony (nie zdazy sie rozjasnic jak zwykle). Co do paska postepu,
to nawet nie ruszy...
Najdziwniejsze jest to, ze jak chcialem przeinstalowac Windowsa, to
niestety instalka mi sie tez zwiesza... zaraz po wczytaniu sterownika
obslugi NTFS. Nie wiem co po nim sobie wczytuje, ale nastepuje czarny
ekran i tyle go widzieli... Jednak to nie jest problem jakichkolwiek
bledow na dysku, bo jak dysk odpialem i zostawilem samego cd-roma, to
instalka zawieszala sie w tym samym momencie.
Myslalem ze to problem ze sprzetem, ale z drugiej strony linux
(Slackware 10.0 zainstalowany na tym samym dysku) chodzi bez zadnych
problemow.
Mial ktos podobny problem moze?
Albo moze ktos mi powie co jest wczytywane na samym poczatku odpalania
Windowsa (jak dalem debugowanie to niestety nawet nie stworzyl sobie
pliku w ktorym by mnie poinformowal na czym sie zwiesza) lub co jest
wczytywane przy instalacji systemu, po wczytaniu sterownika obslugi NTFS?

--
Dzieki za wszelkie sugestie,
  Grzesiek