Re: zaszyfrowany katalog

Autor: Marek Wierzbicki <motte_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 12:55:45 MET

> jakie są prawa dostępu do zaszyfrowanych plików, kto jest ich właścicielem ?
> będąc w tym folderze wydaj polecenie cipher i zobacz co ono mówi ?

Teraz jestem na innym kompie, wiec nie potrafie powiedziec co
powiedzialo cipher. Ale wczesniej ja (domenowy) bylem wlascicielem tych
plikow a prawa mieli jeszcze SYSTEM i administratorzy. Dodalem
wszystkich full control (i sie dodali) i wtedy dalej efekty byly takie
same (czyli szyfrowanie nie chcialo sie zdjac - wyglad ami to cos
bardziej na sprawe uprawenien niz szyfrowania, choc najdziwniejsze jest
to, ze niektore pliki sie deszyfruja (w kazdym katalogu prawie zawsze
sie cos odzsyfruje)

Marek