Re: udostepnianie polaczenia przychodzacego dialup

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 11:57:33 MET

r. napisał(a):
> mam komputer z podlaczona siecia lokalna 192.168.0.0/24 (adres ip
> przydzielany automagicznie, chodz mozna i recznie). chcialbym udostepnic
> to polaczenie dalej ale za pomoca modemu. konfiguruje zatem polaczenie
> przychodzace - modem odbiera, ale przydzielone ip komp. zdalenemu to np.
> 192.168.0.10 ale z maska 255.255.255.255.
>
> jak to zrobic (udostepnianie polaczenia przychodzacego ??)dysponuje
> win2000pro lub xp pro. czy jest potrzebny jakis dodatkowy soft ? gdzie
> znajde jakis opis ?
>
> pozdrawiam
> r.
Tak można to zrobić.
Nawet napisalem długi post ale musiałem go cancelnac bo musze zmienic
konfigurację w związku ze ty masz juz adres 192.168.0.x jako
udostepniane połączenie.
Napisz mi tylko jedną rzecz , ile masz kart sieciowych w tym komputerze?
A taki ladny balagan w niedziele zrobiłem :/.

W każdrym razie szybko opisze jak mi się udało to zrobić.
Miałem neo i ethernet ( system win xp sp2).
Na neo ICS , karta ethernet 192.168.0.1 ( ty juz ten adres masz :/).
I teraz jak dodalem połaczenie wdzwaniane i podalem ze adresy maja byc z
puli 192.168.0.x (dokładnie od 50 do 55) to klient zdalny ladnie się
wdzwonił i dostał dostep do internetu.Ale....
Ty masz jeden int eth i chcesz go udostepnić..
Mam pewien pomysł odnośnie dodania interfejsu Microsoft Loopback ale to
po obiedzie.

Z pozdrowieniami
marcin