Re: udostepnianie polaczenia przychodzacego dialup

Autor: Łukasz Janus <janus_at_arka.ids.bielsko.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 20:48:22 MET

czy dobrze rozumiem ?

w sieci lokalnej (192.168.1-24) jest sobie twój komputer,
twój komputer ma modem do którego dzwoni komputer ,nazwijmy go, "daleki"
komputer "daleki" ma być równoprawnym członkiem sieci lokalnej
jeśli tak to
taki mechanizm nazywa się VPN, o czym z powodzeniem poczytasz na googlach :)

pozdrawiam, Łukasz