Re: NT4.0 - Odkrycie !!!

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 13:39:55 MET

On Sat, 11 Dec 2004 10:54:13 +0100, Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>
wrote:

>Zwtóć uwagę, że Oracle nie ma swojego systemu operacyjnego. Microsoft
>ma. MS SQL wykorzystuje wiele funkcji, które dostępne są tylko i
>wyłącznie w Windows, choćby w obszarach związanych z uwierzytelnianiem
>użytkowników.

Widzisz, wszyscy (windowsowcy) jestescie tacy wygadani zeby bronic
"jednynego slusznego" ale nikt nie potrafi (albo nie chce)
odpowiedziec mi na pytanie (pare postow nizej):
co poustawiac zeby mozna bylo logowac sie na
serwer telnetu na XP, mam ustawione:
- serwer uruchomiony
- grupa "TelnetClients" zalozona
- userzy dodani do niej

problem jest taki:
przy logowaniu wyskakuje:
Login (wpisuje swoje)
Passwd (wpisuje), ale nic sie nie pojawia, nie daje nic wciskanie
Enter, w ogole przestaje reagowac.

jak wpisuje nieprawidlowe haslo to sie pojawia ze jest
nieprawidlowe....

macie jakies pomysly co z tym zrobic ??

probowalem sie logowac z pod XP, linuksa, 98

rozumiem jak ktos nie wie, ale jak sie nie chce, a "walka trwa" to jak
strzal do wlasnej bramki.

Dla wyjasnienia, tak uzywam windowsa w pracy (staralem sie przejsc na
linux, ale z powodow wielu dedykowanych aplikacji jest to niemozliwe),
ale jezeli chodzi o serwery, to wywalilem windy i teraz z wielka
przyjemnoscia mam 3 serwery linuksowe :)