winnt i dolaczanie do domeny

Autor: Mariusz Pasieczny <mpasieczny.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 11:26:02 MET

czolem. problem mam jak w temacie: nie moge podlaczyc klienta na w2k3serv do
domeny, kontroler stoi na sambie 2.2. dostaje komunikat o niedostepnosci
kontrolera. czy ktos moze mi pomoc? wpis do rejestru (signorseal) jest.
kontroler raczej jest dobrze skonfigurowany - wszystko juz dzialalo ale
zachcialo mi sie odlaczyc nieszczesna winde od domeny i nie moge ponownie
podlaczyc. na kontrolerze istnieje zaufane konto maszyny. nic mi nie
przychodzi juz do glowy. pomocy...