Czarna plama na pulpicie.

Autor: Luuu <luuu_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 09:22:47 MET

Wiem ze NTG ale grupa pl.comp.security jest moderowana a problem sie pali
wiec prosil bym o pomoc. Jak szukalem w internecie czegos tam wszedlem na
jakas strone i wtym momencie zainstalowam mi sie jakis wirus/trojan i nie
dziala mi internet(tzn strony nie laduja sie) i na pulpicie mam wielka
tapete o tresci ze jestem w niebezpieczenstwie... CZy moglbym liczyc na
pomoc. Plizz chociaz napiszie jak sie ten wirus nazywa!!

P.S. Sory jeszcze raz za NTG ale naprawde sie pali bo pisze prace i msuze
miec dostep do Netu.

Pozdr,

LO