Re: NT4.0 - Odkrycie !!!

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 00:40:08 MET

On Fri, 10 Dec 2004 21:07:10 +0100, Bronek Kozicki <brok@rubikon.pl>
wrote:

>widzisz, ja też idę na łatwiznę i najchętniej (gdy potrzebuję bazy
>danych) to pisze na MSSQL. Ależ ja jestem niepoprawny politycznie, i to
>tylko dla tych kilku drobiazgów których nie ma MySQL. Aż mi wstyd ...
>

>N.

Dobra, dobra, moze nie jest to pare dorbiazgow, ale z drugiej strony
dlaczego Bill nie wypuscil mssql'a na inne platformy, nie wierze ze
nie da sie tego zrobic, zeby posadzic serwer na innej platformie, jest
wiele powaznych baz na wiele platform jak chocby taka "malutka" jak
oracle, ale nie, Bill chce byc monopolista i nawet nie udostepni
metody zapisu danych na tyn nowym NTFS, bo po co, jeszcze by ktos
wlozyl dysk z XP do innego kompa i probowal cos tam zmienic. BRRRR,
toz to koszmar...