Re: Admina SUSa problemów kilka

Autor: King <zareba_at_2com.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 18:43:27 MET

Użytkownik "Jacek Stelmaszczyk" <steq@polbox.com> napisał w wiadomości
news:cpcd79$26ll$1@news2.ipartners.pl...

> A klient SUS tam działa?

> Chodzi Ci o ten błąd z driverami? To normalne i należy ignorować:
> http://www.susserver.com/FAQs/FAQ-IsYourSUSServerWorking.asp
>
> --
> Jacek

Może i można ignorować tylko, żeby coś jeszcze się działo :(
Doczytałem w innym miejscu, że faktycznie tak jest a na koniec
MS przygotował ankietę: "Czy to rozwiązuje Twój problem? TAK/NIE"
No i cóż, nie wiem co odpowiedzieć :)

Specjalnie postawiłem na szybko nowego XP tylko z SP1, ale
tu również skończyło się tylko na tym błędzie i nic się nie
uaktualniło.

Na W2k zainstalowałem klienta analogicznie tam do loga nie odkłada się
nic (a serwis wuau chodzi)