Re: XPSP1 i FONTY

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 20:24:29 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
CREED <e.box@@poczta.fm> napisał(a) w wiadomości
news:v1cugej1bpj4$.ixjt5l73m2mq$.dlg@40tude.net..., że:
> Witam
> Jak zablokować zeby nie wyrejestrowywał mi czcionek które sobie
> doinstalowałem .

Dokonaj zmian w Rejestrze.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\FontSubstitutes

> Co jakis czas po resecie albo nawet zwykłym
> uruchomieniu nie widac czcionek - fizycznie sa w folderze FONTS ale

Masz ich zbyt wiele, dlatego sa one usuwane.
Modyfikator [FontSubstitutes] 1.0.1.5, ktory wykona robote za Ciebie ;)
Wiec, pobierz program i do dzieła ;)
http://www.idg.pl/ftp/pc_358/Modyfikator..FontSubstitutes..1.0.1.5.html

> nie mozna z nich korzystac np w wordzie - nie widac ich.

Jesli nie pomoze, to kliknij na pliku czcionki jaka chcesz uzywac,
znajdzie sie na pasku zadan w postaci zminimalizowanej, teraz otworz
Worda i masz juz czcionke w zestawie.

> po ponownym
> zainstalowaniu przez jakis czas wszystko jest OK i potem znowu ta sama
> historia.

Zdjęcie atrybutu systemowego z katalogu %windir%\Fonts powoduje bolesne
ograniczenie dostępu do czcionek.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt