wmplayer.exe - problem z aplikacja

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 14:07:25 MET

Przy próbie uruchomienia jakiegokolwiek filmu skompresowanego kodekiem DivX,
XviD, MPEG-1, MPEG-2 wmplayer.exe wyświetla znany nam komunikat: "Wystąpił
problem z aplikacją wmplayer.exe i zostanie ona zamknięta"...i dalej
dotarłem do raportu o błędach : "Aplikacja powodująca błąd wmplayer.exe,
wersja 9.0.0.3250, moduł powodujący błąd libmplayer.dll, wersja 0.0.0.0,
adres błędu 0x000503a2.". Jak widać, Media Player jest w wersji 9 ale
dlatego, że wczoraj odinstalowałem 10 bo myślałem, że to pomoże - nie
pomogło.
Czy mogę bezpiecznie wykasować tego DLLa? Jak dokonać reinstalacji Windows
Media Player? ew. jak odświeżyć dekompresory w WMP?

A może inaczej, nie ruszając WMP jak można ręcznie wywalić skojarzone z nim
kodeki i inne enkodery? Jakie klucze w rej., które pliki?

Pozdrawiam,

Marcin Z.