Re: windowsXP nie wyłacza komputera

Autor: Sol-lex <sollex_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 18:37:37 MET

Piotr Palusiński <perfekt@invalid.poczta.tp.pl> napisał(a):

> Otwórz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
> DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1
> oraz uruchom menadzer urzadzen-->Widok ->Pokaz ukryte urzadzenia--> wlacz
> NT APM/Legacy Support, plus wlacz funkcje 'ACPI Support' w biosie.

Taka moja skromna uwaga.
Panie Piotrze bardzo cenie pana uwagi, z wielu nie raz korzystałem
(zwłaszcza pod Win98)tylko czemu jest pan zwolennikiem grzebania (czasem
niepotrzebnego)w rejestrze.Przecierz powyższy problem można rozwiązać w
prostrzy sposób:prawy klik na pulpit=>właściwości=>wygaszacz
ekranu=>zasilanie=>zaawansowane zarzadzanie energią (APM)=> zaptaszyć Włącz
obsługę zaawansowane zarządzanie energią =>OK. Efekt ten sam (wpis w
rejestrze zmieni się sam (bez naszej bezpośredniej interwencji).Czyż nie
najlepsze są najprostrze rozwiązania?