Admina SUSa problemów kilka

Autor: King <zareba_at_2com.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:32:59 MET

Witam,

marzy mi się w sieci automatyczne uaktualnianie.
Zainstalowałem SUSa na W2K serwer, skonfigurowałem
stacje WinXP (wpisy w rejestrze), ale czegoś mi tu brakuje
do szczęścia. Próbuję w kliencie http://adres_serwera
ale żadna stronka się nie otwiera. W jaki sposób uaktualnia się
klientów?

Wyczytałem, że za pomocą SUSa nie uaktualnia się SP-ków,
a w katalogu SUSa pobrał takowe z sieci. Może czy nie może?

Podobno SUSa nie można zainstalować na AD. A co z małymi
sieciami typu kilkanaście WinXP i jeden W2k serwer z AD.
Potrzebują nowy serwer? Można to jakoś obejść (instalacja na AD
albo na WinXP)?

Pozdrawiam,