Re: Wyciek alokacji pamięci nietablicowanej w DC W2000

Autor: Piasecznik <piasecznik_at_wywalto.op.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 17:25:25 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cp79hc$4ea$1@inews.gazeta.pl...

> Porownywales kolejne zrzuty z poolmona ?

Tak

> http://www.tburke.net/info/suptools/topics/poolmon_examples.htm

Jeśli dobrze rozumuję ilość zajętych alokacji to ilość pobranych alokacji
minus ilość zwolnionych alokacji.
Czyli najbardziej interesuje mnie proces który ma największą wartość Diff.

> http://www.jsiinc.com/SUBO/tip7100/RH7102.HTM

Przekopałem net, zainstalowałem Windows DDK i zdobyłem poolmon.txt :D
Możliwe że jeszcze zbyt krótko serw chodzi żeby cokolwiek wywnioskować.