Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 09:42:25 MET

Tadeusz Łopatkiewicz napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

A co to są za dane? I wyjaśnijcie mi prosto i po polsku, co to za błędy

> I to jest chyba optymalne rozwiązanie:
> http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/reskit/tools/existing/exctrlst
> -o.asp

Zainstalowałem, ale potem doczytałem:

Important

The Resource Kit tools are not localized. They are written and tested in
English only. Using these tools with a different language version of
Windows 2000 might produce unpredictable results.

A ja mam polskiego SBSa. Więc nie uruchamiałem.

--
Przemysław Adam Śmiejek