Firefox i linki w Windows 2000

Autor: Andrzej Dąbrowski <anduril_at_linuxpl.com>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 21:04:07 MET

Witam.

Zainstalowałem wczoraj na Windowsie 2000 Mozillę Firefoxa (ja korzystam z
linuxa - nie bijcie ;) - ale rodzice-windowsowcy narzekają na explorera i
musiałem coś poradzić). Otóż rzeczywiście Firefox chodzi dużo lepiej, ale
mam problem. Gdy naciśnie się na link "z zewnątrz", np. w Gadu-gadu, czy w
Wordzie (wszędzie poza firefoxem), odpala sie Explorer z tą stroną. Co
zmienić żeby po kliknięciu linku włączał się Firefox z otwartą stroną
zawartą w linku?

Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam, Andrzej.