2 x exchange 2003 i outlook 2003 na laptopie

Autor: petersburg <petersburg_at_theavycorp.com>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 16:00:04 MET

Witam,
        Mam nastepujacy problem. Dwie sieci lokalne w 2 roznych
lokalizacjach. Siec A i siec B. Siec A z dostepem przez stale lacze o
duzej przepustowosci, siec B podpieta do Internetu tylko przez lacze
ISDN. Siec A i B sa polaczane w VPN - jesli siec B podlaczona do
internetu. W obu sieciach znajduja sie serwery Exchange 2003. (ExchA i
ExchB). ExchA przyjmuje poczte non-stop, ExchB odbiera poczte/sciaga
dane z ExchA jesli tylko jest polaczony ze swiatem zewnetrznym przez
ISDN. W sieci B mam laptopa z Outlookiem 2003 ktory uzywa do wszelkich
operacji serwera ExchB. Jak moge rozwiazac problem kiedy wyjezdzam z
lokalizacji B z latptopem i z jakiegos trzeciego miejsca (dajmy na to
C) lacze sie przez VPN do ExchA (poniewaz tylko ten serwer jest
permanentnie w internecie) a nie chce za kazdym razem recznie zmieniac
ustawien w Outlook 2003 a zarazem miec stare wiadomosci pocztowe?

Pozdrawiam
petersburg