Re: pulpit crash

Autor: Wiesław Karpusiewicz <wm_wm_at_bydgoszcz.tpnet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 14:25:53 MET

Użytkownik "JS" <jsalacki@wywalic-to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cp49id$23g8$1@mamut1.aster.pl...
Wiesław Karpusiewicz wrote:
> Po zmianie uprawnień sieciowych (w2k) z pulpitu użytkownika zniknęły
> wszystkie założone tam przez niego katalogi. Czy można to jako? odzyskać?
> :-(

Uprawnień sieciowych? Znaczy się domenowych?
Sprawdz jakie masz podkatalogi w Documents & settings
Pewnie będą 2 katalogi z identyczną nazwą użytkownika, tyle że ze innymi
końcówkami. Jeden z katalogów pownienien zawierać poprzednie dane
użytkownika.
Rozwiązanie:
1. Przekopiować dane z pulpitu itd
2. We właściwościach użytkownika wskazać lokalizację odpowiedniego profilu.

Jacek

Niestety, nie ma. Owszem kaltalog użytkownika istnieje (w tym katalog
pulpitu) ale nic w nim nie ma. Dodatkowa informacja: system uruchamia się
jak nowo postawiony (informacja z usłużnym pytaniem czy przejść do dalszej
instalacji - opcje internetowe). Norotn Unerase nie stwierdza żadnych
skasowanych interesujących mnie plików czy katalogów. Jakiś pomysł?
Pozdrawiam.