WWW na 2003 Web

Autor: Ilon <ilonen_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 11:36:04 MET

Witam.
Mam taki problem:
Pod Win2003 Web Server postawiłem 2 stronki PHPowe i zrobiłem to tak
Utworzyłem w Managerze IIS nowa strone WWW (X:/WWW)
i w niej dwa katalogi virtualne www1 (alias katalogu X:/WWW/strona1)
 i www2(alias katalogu X:/WWW/strona2)
a fizycznie na dysku mam katalog WWW a w nim strona1 i strona2
W php.ini mam ustawione doc_root X:/WWW .
Jak w przeglądarce odpalam katalog wirtualny http://IP/www1 albo
http://IP/www2
 to krzyczy,że THE PAGE CANNOT BE DISPLAYED
a jak wpisze katalog własciwy http://IP/strona1 lub http://IP/strona2
to wszystko smiga.
No i teraz pytanie :
 Co spieprzyłem, że po wpisaniu nazw wirtualnych katalogów to nie działa.
P.S.
 W zasadzie to mój debiut w postawieniu dwóch stron na jednym serwerze i
czy to sie tak mniej więcej robi ??

Pozdrawiam.