Re: Windows i zmiana katalogów - profili.

Autor: TomekP <tomekpp_at_pf.plUSUńTO>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 10:08:59 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cp3r7o$esl$1@inews.gazeta.pl...

> A zmieniles ta wartosc ProfilesDirectory ?
>
> BTW jako ze pisales ze chodzi o terminale to moze zamiast leczyc skutki
> zacznij zajmowac sie przyczyna, na dzien dobry proponowalbym:
> 1. czyszczenie Internet ERxplorer temp i Temp przy wylogowaniu
uzytkownikow ze
> skryptu
> 2. jezeli to srodowisko domenowe to uzywanie przekierowania folderow
> skonfigurowanego poprzez GPO
> 3. wprowadzenie profili przechodnich i wlaczenie opcji usuwania lokalnych
> profili przy wylogowaniu: to oczywiscie wymaga troche dyscypliny od userow
> [...]
http://www.gazeta.pl/usenet/

Mój błąd. Nie zmieniłem ścieżki w ProfilesDirectory. Jednak najpierw i tak
muszę przenieść wszystkie konta na nowy dysk, bo po zmianie ścieżki będzie
chyba problem.
Co do podpowiedzi:
1. Narazie to nie jest potrzebne, bo IE jest zablokowane,a temp tez jest
pusty,ale w pozniejszym czasie sie przyda.
2. To kiedyś będzie wprowadzane.

Tomek