Re: Exchange 2003 + OWA i Błąd: Nie można znaleźć strony :(

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 09:33:42 MET

Piotr Starosta wrote:
> Użytkownik "Jacek Marek" <no.spam_jmarekw@interia.pl> napisał w
> Jedyne co zrobiłem to dcpromo żeby ten serwer stał się drugim
> kontrolerem domeny.
I dopiero teraz to piszesz?
Co do ludzi to muszą mieć prawo logowania lokalnego na DC (zły pomysł), a co
do OWA na DC to Instalator nie powyłączał Ci .asp .aspx itp?
DC promo zmienia uprawnienia do systemu plików, sprawdz czy tu nie
namieszał.
Zassaj filemona z www.winternals.com i zobacz czy nie ma dnied.
Buuuu nie mam na razie wolnej maszynki i nie przetestuje tego u siebie a
brzmi ciekawie...
Exchange 2003 do DC jeszcze nie podnosiłem 2000 zresztą też. Choć na DC
instalowałem i działał...

JM