Re: backup maili z outlooka

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 09:17:06 MET

On Tue, 07 Dec 2004 02:07:33 +0100, JS wrote:

> Czy zna ktoś może jakieś narzędzie do tworzenia backupów maili z Outlook
> Express?
> Chodzi o możliwość zapisania wszystkich maili w osobnych plikach, a nie
> jako jedną bazę dbx.
>

> Jacek

Outlook Express Backup - bardzo dobrze robi backup ustawień i maili OE, ale
rozważyłbym import danych z OE do 40tude Dialoga i korzystanie z Dialoga.
Jest o wiele lepszy i bezpieczniejszy.
Nie wiem czy ma funkcjonalność taką jak plug-in do Total Commandera ale
wiem że pozwala zapisać maile do plików o różnych formatach.

--
Pozdrawiam
Piotrek