[XPH] FDD nie czyta plikow powyzej 400kb...

Autor: BlackRain <blackrain$*^$#_usun_krzaczory_#%^&*_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 12:01:42 MET

Witam!
Mam problem z napedem FDD pod XPH - male pliki odczytuje bez problemu,
natomiast wieksze tak srednio powyzej 400kb juz nie. Nie mam pojecia co
jest grane, naped jest sprawny, sprawdzany w innym kompie z W98 i wszystko
gra. Moze plyta cos dziabdziakuje? Nie probowalem jeszcze odinstalowania
napedu ale sprobuje jeszcze tak. Gdyby ktos mial pomysl to dzieki. W necie
szukalem ale nic na ten temat nie znalazlem.

Best4all, Maciek