Re: NT4.0 i dostep do internetu

Autor: wojtek <wojtek_at_nospam.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 23:04:29 MET

Użytkownik "Marcin Szczygielski" <marcs@no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:covksi$54$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W jaki sposób na czystym NT 4.0 Server realizujesz NAT ??
> Szklana kula mi nic nie mówi.. tzn mówi ale ta kula zwie sie np. PROXY
> 2.0 ( producent Microsoft) - lub ISA 200 z odpowiednim patchem.

czolem,
nie no, konfiguracja prosta - wewnetrzne adresy na dhcp 192.168.0.0, no i
zapodawane dns, brama itakietam,
a dostep tez prosty - dsl TP

wazne ze tu chodzi o uzytkownika a nie o maszyne,
stad moje pytanie, czy jest jakis sposob na to

bo naprzyklad przychodzi mi do glowy cos takiego - restrykcje (np.
zabronienie IE FTP - nie ejst to dokladnie to o co mi chodzi - bo mozna to
obchodzic jakos - ale w ostatecznosci Ok,
w 2000/2003 ok jakos sie da, ale czy w nt4 tez i jak?

pozdr