Re: Brak dźwięków przypisanych zdarzeniom

Autor: Mariusz <mbrzostowski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:34:02 MET

W artykule coo62l$pe9$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): |\/|arci|\| z adresu <em.en@g.a.z.e.t.a.pl> napisał(a):
> Od pewnego czasu zauważyłem, że nie czasami działają dzwięki
> przypisane zdarzeniom (minimalizacja, maksymalizacja okna itp.).
> Czasami, bo raz działają, a raz nie - ciężko powiedzieć skąd to się
> bierze.
Czesc
Mialem dokladnie to samo - zdazylem sie juz do tego przyzwyczaic az tu nagle
kilka dni temu zapragnalem wyprobowac przegladarke tak teraz reklamowana
"Firefox"... Zainatalowalem na probe i pierwsze co uslyszalem to wszystkie
dzwieki , lacznie z melodyjka powitalna windowsa.
Nie wiem co sie stalo i gdzie ale od kilku dni wszystko dziala (czyt gra)
:)
Pozdrawiam
Mariusz