WinXP - uprawnienia do uruchamiania

Autor: Adam <arudzinsWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 12:51:06 MET

Witam!

Ludzie, ratunku! :)

Wczoraj WinXP nagle uznal, ze nie mam uprawnien do uruchamiania Internet
Explorera. Jak takie ograniczenie cofnac?

Mam w systemie tylko jednego uzytkownika, ktory nalezy do grupy Administratorzy.

Przeszukalem chyba caly Panel Sterowania, rejestr i jakos nigdzie takiego
ograniczenia nie znalazlem. Czy to moze byc efekt dzialalnosci jakiegos wirusa
czy trojana? Zainstalowany antywirus jakos nie krzyczal. Przeskanowalbym kompa
mksowym skanerem on-line, ale nie moge odpalic IE... :)

z gory dzieki za pomoc/wskazowki
pozdrawiam wszystkich
Adam