Re: Praca aplikacji w tle

Autor: pawbrok <pawbrokWYRZUC_TO_at_poczta.WYRZUC_TOonet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 11:32:09 MET

Użytkownik "Marcin Hlibowski 'Roger'" <roger7@poczta.onet.NO.SPAM.pl>
napisał w wiadomości news:cotgor$adl$1@news.onet.pl...

> a najprościej za pomocą scheduled tasks

Niestety, zauważyłem, że po zalogowaniu, jako zwykły użytkownik w systemie
są uruchomione dwie sesje tej aplikacji: 1-jako admin, 2- jako zw.
użytkownik.

Mogłem zakończyć jedną z nich, ale nie chciałbym, aby niepotrzebnie się
uruchamiała.
Podejrzewam, że w rejestrze są opcje uruchomienia.

Jak zatem wyłączyć automatyczne uruchamianie, pozostawiając jedynie to z
Zaplanowanych zadań (scheduled tasks)?

--
Pozdrowienia
pawbrok