Nie mogę uruchomić programów dosowych pod WIN XP.

Autor: Floyds <tomasz.grabowski_at_xl.wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:06:55 MET

Witam.

Mam taki problemik. Nie mogę uruchomić programów dosowych pos Win XP PL z
SP2. Nie wiem co się stało bo do tej pory wszystko działało. Winda uruchamia
okno od cmd.exe i potem pisze że autoexec.nt nie można uruchomić bo "Ten
plik systemowy nie nadaje się do uruchamiania aplikacji systemu MS DOS lub
Microsoft Windows. Wybierz zamknij żeby zakończyć działanie aplikacji."

Tak to wygląda. Proszę o pomoc.

T. Grabowski.