Windows 2003 Serwer

Autor: Rafał <kluczboy(KASUJ)_at_(KASUJ)wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 20:08:11 MET

Witam serdecznie

Mam problem z tym systemem...Mianowicie mam dwa dyski w komputerze...Jeden
jest podpiety do kontrolera IDE zaistalowanego na plycie a drugi dysk jest
popdpięty do kontrolera IDE na PCI.
I wlasnie system Windows 2003 Serwer nie daje mi dostepu do dysku
podlaczonego przez kontroler IDE na PCI... W menedzerze urzadzen ten dysk
jest widoczny ale nie ma przypisanych do niego zadnych liter dysków...Tak
wiec nie da sie wogole go uzywać..Nie wiem co mam poczać...Co mam zrobić
zebym mial aktywny ten dysk??

Prosze pomózcie

Pozdrawiam
Rafał