Re: pasek przewijania

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 14:26:06 MET

Dnia 2004-12-04 07:33, Użytkownik heniekk napisał:

>Witam,
>zainstalowałem xp i wszystko jest ok oprócz paska przewijania, podczas
>przewijania w górę lub w dół dokumentu w wordzie lub stron intern. strona nie
>przesuwa się płynnie tylko się tak opornie ciągnie, skacze.
>może ktoś mi pomóc w tym temacie ?
>dzięki
Troszkę nie na temat ale może Cię to naprowadzi na dobry trop: w Win2000
uaktywnienie opcji "Użyj efektów przejścia dla menu i etykiet narzędzi" w zakładce Efekty(Pulpi->Właściwości) powoduje, że przewijanie zawartości okna w Total Commanderze odbywa się strasznie powoli i na dodatek skacze.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066