Re: odczyt strony http z modemu

Autor: <colnet_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:00:23 MET

KamiL napisał(a):

> pokombinuj z ustawieniami przegladarki
> (narzedzia - opcje internetowe - zabezpieczenia)

Zanim to napisaem to przestawiłem te zabezpieczenia na poziom domyślny,
w nadziei że się uda, ale to jest tak ze XP czyta stronę służącą do
pomiarów siły sygnalu z nodemóew firmy Motorola, a ten sam XP nie chce
czytać takiej strony z modemów firmy Arris w sytuacji gdy win98se z
tych modemów stronkę czyta. Może masz jednak jakieś konkretne
ustawienie w tych zabezpieczeniach IE ?